Мобильная версия
Кошик 0

ЛЕКТОРІЙ 28 квітня 2021 року

ЛЕКТОРІЙ 28 квітня 2021 року 22.04.2021 Участь БЕЗКОШТОВНА для користувачів програм автоматизації бізнесу, у яких є діючий на дату проведення онлайн-семінару один з таких тарифних пакетів: "ІТС ПРОФ" (як платний, так і пільговий), "Тех.підтримка", "Бухгалтерський".

В ПРОГРАМІ ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ:

  • Облікова політика підприємства: затверджуємо, оновлюємо, оптимізуємо

Морозовська Галина, експерт з питань бухгалтерського обліку та оподаткування

    • Що таке облікова політика
    • Чи обов’язково складати наказ про облікову політику
    • Чи треба затверджувати облікову політику рішенням загальних зборів учасників (засновників) чи достатньо аби наказ підписав директор?
      Чи треба щороку затверджувати облікову політику? Якщо на підприємстві працює лише один директор – чи треба затверджувати наказ про облікову політику?
    • Відповідальність за відсутність затвердженої облікової політики. Ризики відсутності затвердженої облікової політики. Судова практика
    • Зміни в наказі про облікову політику. Як оформити зміни у наказі про облікову політику
    • Правила складання наказу про облікову політику. Які положення не варто зазначати! Які положення прописують в наказі про облікову політику щодо:
      • плану рахунків. Використання класу 9 є обов’язковим. Чи використовувати субрахунок 316
      • вибору форм фінзвітності "малюками" (зміни у НП(С)БО 25 та НП(С)БО 1)
      • бухобліку ПДВ
      • меж суттєвості
      • несуттєвих помилок та їх невиправлення. Чи можна?
      • основних засобів, необоротних активів, запасів
      • резерву сумнівних боргів
      • створення резервів та забезпечень
      • методики дисконтування довгострокової кредиторської та дебіторської заборгованості (через зміни у П(С)БО 10 та П(С)БО 11, що працюють з 29.10.2019 р.)
      • розрахунку курсових різниць
      • витрат підприємства (перелік витрат майбутніх періодів, перелік статей, що формують виробничу собівартість)
      • відображення операцій за запізнілими первинними документами
      • тощо

Рекомендації Мінфіну

    • Особливі правила для мікропідприємств, єдинників та неприбуткових організацій
    • Перехід з мікро- у малі – як змінити облікову політику
  • Ефективний обмін документами з систем автоматизації бізнесу

Щербина Юлія, керівник проектів FlyDoc, компанія "СОФТКОМ"

  • Первинні документи: типові помилки і судова практика

Морозовська Галина, експерт з питань бухгалтерського обліку та оподаткування

    • Який документ є первинним. Коли рахунок-фактура може бути первинним документом. Як довести реальність операції?
    • Значення первинного документа для податкового обліку
    • Дата складання. Чи можна складати первинний документ на будь-яку дату? Чим загрожує складання первинки не під час господарської операції чи відразу по її завершенню, а пізніше? Яка дата податкових зобов’язань з ПДВ за послугами, якщо акт складено пізніше дати надання послуг? Що з податковим кредитом в такій ситуації?
    • Хто може складати та підписувати первинні документи. Чи треба затверджувати перелік таких осіб? Чи може особа підписувати первинні документи будучи у відпустці, відрядженні? Чи можна використовувати символ (?) в ситуації, коли документ підписує особа, яка заміняє відповідальну?
    • Обов’язкові реквізити: типові помилки та судова практика:
      • назва документа (форми)
      • дата складання
      • назва підприємства
      • зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру. Чи можна при наданні послуг обійтись загальними фразами, чи треба розшифровувати? Рекомендації суддів та позиція Мінфіну. Чи можна вказувати спецкоди (партномер) товарів, а не їхні назви?
      • посади осіб, відповідальних за здійснення госпоперації і правильність її оформлення
      • особистий підпис або інші дані, що надають змогу ідентифікувати особу. Чи можна використовувати факсиміле?
    • Печатка – обов’язковий реквізит?
    • Які помилки в реквізитах не є значними (коли первинка з помилками не втрачає свого статусу). Що каже суд. Немає прізвища особи, що брала участь у госоперації – чи буде документ первинним?
    • Запізнілі первинні документи: рекомендації в обліку. Роз’яснення Мінфіну та ДПСУ. Як внести зміни в Наказ про облікову політику щодо запізнілих документів
    • Відсутність первинного документа: як можна довести наявність операції. Актуальні судові рішення. Відсутня ТТН – ризики, як довести не безтоварність (реальність) операції?
    • Чи треба складати первинний документ на курсові різниці?
    • Бухгалтерська довідка – у яких випадках вона складається? Коли її застосування може вберегти від питань контролерів
Електронні документи. Що вважати датою їх оформлення?




Все новини