Мобильная версия
Корзина 0

Контекстна реклама в Google Adwords

Контекстна реклама - це вже не просто оголошення показуються відповідно до вмісту веб-сторінки на якій вони розміщуються. Сьогодні це потужний і високоточний інструмент досягнення ваших & nbsp; потенційних клієнтів в Інтернеті. За допомогою сучасних інструментів, які є зараз в AdWords можна дуже тонко виділити свою аудиторію і донести саме їй своє рекламне повідомлення. Використовуючи AdWords, ви максимально ефективно використовуєте свої рекламні бюджети і швидко отримуєте клієнтів.

Якщо ви хочете швидко залучити на сайт потенційних покупців, тоді найефективніший інструмент - це контекстна реклама!

Переваги контекстної реклами :

·         Контекстна реклама дозволяє поширювати інформацію практично про будь-яких видах товарів і послуг. Ваші оголошення побачать лише ті користувачі, які дійсно зацікавлені в покупці конкретних товарів і послуг. Досить велика кількість ключових слів можна підключати до вашої рекламної кампанії.

·         Точність попадання в цільову аудиторію. Відбивши у тексті свого оголошення різні нюанси, наприклад, нижній ціновий поріг або марку пропонованої техніки, ви зможете виключити незацікавлених відвідувачів.

·         Фактична оплата результату. Вам не доведеться платити за розміщення оголошення або за кількість & nbsp; показів. Необхідно буде лише оплачувати факт відвідування потенційним покупцем сайту ваших послуг або товарів.

·         Гнучкість рекламної компанії. Це передбачає можливість в будь-який момент редагувати оголошення, змінювати ставку ціни за клік і список ключових слів. 

·         Повнота інформації. Пошукові системи запропонують користувачеві максимально потужний статистичний інструментарій. Вам завжди буде доступна інформація про кошти на рахунку, статистиці за кількістю запитів по певних словами, а також кількості заходів споживачів.  

Безсумнівно, перераховані вище плюси контекстної реклами, гарантують успіх будь-якого сайту.